A Bangkokban található hétünk – a Haven számára a digitális nomádok számára

számunkra, Bangkok mindig is kissé úgy érezte magát, mint egy második otthon. Ez egy olyan hely, amelyet nagyon jól tudunk, és utazásaink során hatszor visszatértünk. Minden alkalommal, amikor ott leszállunk, egy nosztalgia hulláma jön rajtunk, amikor emlékszünk, hogy 2008 -ban Thaiföldre hátizsákra törekszünk, ami az utazó életmódunk kezdete volt. Bangkokba érkeztünk Vancouverből, mivel naiv 24 éves koruk készen áll a világ felvételére! (vagy legalább Dél -Ázsia)

Pár fiatal kecske, 1. nap Bangkok 2008 -ban! (Amikor leginkább a bulizásról volt szó!)
Amikor a közelmúltban visszatértünk, már nem voltunk fiatal, széles szemű költségvetésű hátizsákosok. Ezúttal idősebb, bölcsebb utazási veteránok voltunk. Bangkok iránti érzéseink azonban ugyanazok voltak. Még mindig féltünk az utcai életet, és felfedtük a körülöttünk lévő őrületben. Feláztuk a szagokat (néhányan jobb, mint mások), és új környékeket fedeztünk fel, amelyekre a múltban még nem volt esélyünk.

A sokkal érettebb változat ezúttal a templomokra ment

Annyira számos látnivaló van és tennivaló van Bangkokban, de a Bangkokba való visszatérés fő oka az volt, hogy felzárkózzunk az egészségre és wellnessre, vásároljunk néhány nagyon szükséges terméket, nézzünk meg régi barátokkal, és természetesen, és természetesen. Egyél kedélyezhető thai ételeket.

Ahogy folytatjuk a digitális nomád életmódunkat, kivétel, nem pedig a norma, mint a megfelelő egészségügyi ellátással és szükségletekkel rendelkező országokban.

A közelmúltban, Bangkokban, Kolumbia, Argentína, Uruguay, Chile, az Egyesült Királyság, Görögország, Görögország és Kirgizisztán környékén utaztunk, és az Egyesült Királyságtól eltekintve az ország többi tagja nem pontosan ismert egészségügyi ellátásukról. Vagy mivel túl gyorsan utaztunk, nem volt esélyünk megállni és megbeszélni.

Túl elfoglalt kirándulás Chile -ben, hogy megnézhesse az orvosot!
És felejtsd el az elektronika megvásárlását Dél -Amerikában – ez túl drága ott.

Bangkok a mi menedékünk. Mindent tartalmaz, amit csak akar, vagy szükség van az úton!

Bővebben: Digitális nomád útmutató a Thaiföldön, Bangkokban való élethez

Fogorvos és orvos látogatása Bangkokban

Kanadában, amikor fogászati ​​lefedettségünk volt, évente kétszer mentünk a fogorvoshoz. Manapság a fogorvos felé tett kirándulásaink néhány és messze vannak. Ellenőriztük az ellenőrzést, és mivel Bangkok ismert, hogy a medialis turizmus központja (különösen az európaiak és ausztrálok számára), úgy döntöttünk, hogy ez egy kiemelkedő város, ha fogászati ​​munkánkat elvégezzük.

Miután végzett kutatást, és látva, hogy a mi barátunk, Johnny is ide megy, a Thantakit Nemzetközi Fogászati ​​Központot választottuk. Az iroda tiszta volt, és a személyzet barátságos volt. Mindkettőnknek volt egy ellenőrzés és tisztítás, és 2 üregem tele volt.

Felzárkózni a Pálunkhoz, Johnny -val néhány kézműves sör felett
Mint a mexikói fogászati ​​tapasztalatunkban, minden nagyon jól ment. Bangkok nemcsak a magas színvonalú nemzetközi fogászati ​​központokról (a külföldön képzett fogorvosokkal és higiénikusokkal), hanem az ár töredéke, mint például Kanada, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Ausztrália, az ár töredéke.

Ha fontolgatja, hogy a fogászati ​​munka külföldön végezzen, akkor minden bizonnyal nézd meg Bangkokot. Végezze el saját kutatását, és válasszon egy fogászati ​​központot, amely jól néz ki neked.

A Thantakit várakozási terület Bangkokban
Következő esemény volt egy éves orvoslátogatás.

A nők egészségének kezelése útközben kihívásokkal teli feladat lehet, amelyet most 8 éve kellett elviselnem. Egy másik dolog, amelyről Bangkok ismert, a magas higiéniai szabványokkal rendelkező nemzetközi kórházak. Tehát gondoltam, hogy ez jó hely lenne az éves ellenőrzés választására.

A legjobb voltam abban a tényben, hogy az orvosi létesítmény spick n ‘span volt, és hogy a felszerelés modern volt, de az ágy melletti módon valami kívánnivalót hagyott…

Elmentem a Bumrungrad Nemzetközi Kórházba, és bár maga az orvosi létesítmény a nemzetközi szabványoknak megfelelő szolgáltatásokat kínál, az általános tapasztalat nem volt nagyszerű.

Nem vesznek találkozókat, ezért 3 órát kellett várnom, amíg meg nem láttam az orvosot. Annyira elfoglalt volt, hogy a nőgyógyász az egyik szobáról a másikra futott, így csak egy újabb számnak éreztem magam. Mivel ez egy privát kórház, minden apróságért fizetnem kellett – beleértve az eredményeket, amikor 2 nappal később visszatértem.

Tehát fantasztikus szabványok, nem túl nagy szolgáltatás. Függetlenül attól, meg tudtam ellenőrizni a tennivalók listájáról! Ha azonban bármilyen jelentős egészségügyi problémája vagy bármilyen vészhelyzete van, akkor a Bumrungrad orvosi létesítményt az emigránsok és a külföldiek nagyra tekintik.

Bővebben: Orvosi turizmus: Mi az, és miért kellene felhasználnia

Bevásárlás

Nem vagyunk materialisták, és valójában nagyon minimalista életmódot élünk. De vannak néhányTételek, amelyekre szükségünk van a vásárláshoz, hogy videókat és tartalmakat készítsünk a weboldalunkon.

Körülbelül egy évvel ezelőtt eladtuk a Phantom 3 drónunkat, mivel ez akadályozta az utazásainkat – terjedelmes, hangos, nehéz hordozható, kihívást jelentett a felállításra stb. És most sokkal kisebbek és csendesebbek voltak.

Nemrég meghívtak minket egy Indonéziában egy búvárkeresztre az idegenforgalmi testület, és mivel néhány csodálatos szigetre megyünk, azt gondoltuk, hogy egy drónunk fantasztikus módja lesz a varázsa felülről való elfogására!

Ha otthon élnénk Kanadában, könnyű lenne csak a boltba menni és drónot vásárolni. De mivel állandóan külföldön élünk és utazunk, ez nem olyan könnyű. Szerencsére Bangkoknak van egy DJI kiskereskedője, és miután néhány hátsó utcán sétáltunk, megtaláltuk a „boltot” – ami valójában csak valaki háza volt!

Ez a DJI „üzlet” Bangkokban – egy kis iroda, amely a srác otthonához kapcsolódik!

Egy új DJI Spark -dróndal és egy vezérlővel hagytuk el. Nagyon kicsi, egyszerű és könnyen felállítható, és meglehetősen csendes.

Ez a mi kis „szúnyogunk”.

A vásárlások listáján egy új iPhone volt. Az első iPhone -t 2016 -ban vásároltuk meg, így az utolsó emberek, akiket tudtunk, hogy okostelefonokat szerezzünk – még a szüleinknek is volt! Nem csak késettünk az iPhone játékból, hanem csak 1 volt köztünk. Így van, a 30 -as éveinkben vagyunk, és megosztottunk egy telefont.

A fő ok, amiért úgy döntöttünk, hogy újabb vásárlást vásárolunk, az volt, hogy (ismét) az indonéz utazás miatt, amelyet meghívtak. Búvárbúvárkodás volt, tehát csak Nick ment, és a telefon nélküli Canggu Bali -ban hagyva nem volt lehetőség.

Először kipróbáltuk a bangkokban lévő Craigslist -ot, hogy keressük a használt telefonokat, majd azt az emigráns PAL, Johnny ajánlása követi, hogy nézze meg az MBK Retail Mall -ot. Ez a hely hatalmas. Végül kitaláltuk, hogy melyik emeleten állt az elektronika (a 4. helyen, ha kíváncsi vagy), és elkezdtük a hiteles iPhone keresését.

Végül találtunk nekem egy vadonatúj iPhone 6s Plus -ot, és miután megnéztük ezt a webhelyet, megállapítottuk, hogy valójában valódi iPhone volt, és nem hamis. Az MBK -ba való utazás csak akkor szeretné megtenni, ha egy adott elemet kell vásárolnia, vagy ha vásárlási / bevásárlóközpont -ember vagy. Az itt megjelenő kijelentkezés után alaposan kimerültünk.

Az elektronikán kívül a Bangkok fantasztikus hely volt, ahol ruhákat vásárolhat, és raktározhat néhány gyógyszert, amelyre szükségünk volt.

Bővebben: Silom Road, Bangkok: Minden, amit tudnod kell

Az összes ételt eszik

Bangkokba érkezés friss levegő lélegzete volt az étkezési lehetőségek szempontjából. Bár szeretjük a görög ételeket, a latin ételeket és a kocsmát az Egyesült Királyságban, ennek nagy része nehéz és zsíros. Üdvözlendő változás volt a rizs, a tészta, a zöldségek és a tofu vacsorázása. Számunkra az étkezés az egyik legfontosabb dolog Thaiföldön!

Finom étel az északkeleti étteremben, amely az egyik új kedvencünk

A thaiföldi ételek az egész világ legjobb konyhája. Az első néhány Bangkokba tett kirándulásunk során csak utcai ételeket eszünk (mivel olcsóbb volt), és ezért kimaradt a kínált ételek sokféleségének kipróbálásakor.

Annak érdekében, hogy példát adjunk arra, hogy mi voltunk a „költségvetés”: 30 baht (0,90 dollár) pad thai thai -t eszünk az utcán, amikor 24 éves voltunk vásárlásban, hogy minél több pénzt takarítsunk meg. Ezúttal 120 baht (3,65 dollár) curryt és ízes ételeket evettünk, amelyekről még soha nem hallottunk.

További 2,75 dollárért valóban élveztük az ételeinket Thaiföldön, és sokféle ételt tapasztaltunk. Természetesen még mindig találtunk néhány ízletes tésztaállványt az utcán 60 bahtért (1,80 dollár)!

A tészta állványok Thaiföldön a legjobbak! Nem számít, mindig szeretni fogjuk az utcai ételeket

Néhány új preferált étteremünk, amelyet javasolunk, nézze meg:

Saladang piac a Silomban ebédre, északkeletre (az előnyben részesített étteremünk), a Moo Moo Eatery, a Ros Niyom, a Red Wine Connection és az összes forgalmas utcai standok, amelyeket látsz! Kézműves sör esetén nézd meg a Commons -ot, valamint a fantasztikus kilátásból álló kézműves sört és koktélokat, ne hagyja ki a Vertigo & Moon Bar -t.

Bővebben: További 10 étel, hogy megpróbálja Thaiföldön

A Vertigo Moon Bar naplemente kilátása fantasztikus – ne hagyja ki!

Hol maradjunk Bangkokban

Fiatalabb éveink során mindig a Koh San Road körüli őrült party területén maradnánk. Ezúttal a Silom környéket választottuk, amely a legjobb a lenyűgöző Lumphini Park közelében. Rengeteg étterem és piac van a közelbenY, és a legjobban az MTR közelében maradtunk, amely hozzáférést adott nekünk a város más területein.

☞ Tervezi a thaiföldi más helyekre való utazást? Ne hagyja ki ezeket a mi üzenetünket: Chiang Mai -ban tennivalók, a Koh Phanganban és a Pai -ban tennivalók. Nagyon sok fantasztikus hely van Thaiföldön. Nézze meg üzeneteinket, és kezdje el megtervezni az utazást!

Lusta nap a Lumphini Parkban
Kihívás lehet annak kitalálása, hogy hol maradjon Bangkokban, mivel ilyen számos lehetőség van. E két különböző helyen maradtunk, és ajánljuk:

Siri Sathorn rezidenciák

Ez a szálloda házstílusú szobákkal (lakosztályokkal) rendelkezik, amelyek azt sugallják, hogy nagyobbak, mint egy szokásos szállodai szoba, és konyhával és nappali vannak, kiegészítve egy kanapéval és TV -vel. Van egy teljesen ingyenes helyszíni tornaterem és fitneszközpont, valamint egy kültéri medence. Van még egy étterem és gyógyfürdő. Imádtuk ennek a helynek a helyét, mivel ez olyan sok étteremhez és tömegközlekedéshez is közel volt. Ezenkívül a személyzet itt nagyon barátságos és nagyon értékes is!

☞ Kattintson ide, hogy megtekinthesse a legfrissebb árat a Booking.com webhelyen

A Siri Sathorn lakosztályunk nappali területe

D Varee Xpress Pula Silom

Még a Silom területén ez a szálloda egy oldalsó sikátorban található, az utcai forgalomtól távol. A Locaiion csodálatos, a legjobb bevásárlóközpontok, éttermek, bárok és a BTS vonal közeli szállításhoz. Az itt található szobák nem hatalmasak, de elég nagyok, nagyon tiszta, kényelmesek és csendesek. Az itt alkalmazott személyzet nagyon jó, és reggel teljesen ingyenes reggelit adnak neked (Juice Box, Bun és Banana).

Továbblépni…

Bangkok az egyik legjobb hely, ahol megnézheti Thaiföldön, és egy nagyon produktív hét után a városban befejeztük a digitális nomad megbízásainkat, és itt az ideje, hogy áthelyezzük az áthelyezést. Szeretjük a várost – a hangulat nem hasonlít a világ másutt. De ez egy város, amely rendkívül elfoglalt és hektikus. Számunkra egy hét Bangkokban elég.

Elindultunk a repülőtérre, és elkezdtük az utat a Koh Samui szigetére, egy olyan helyre, ahol 1,5 hónapig élnénk!

Mint ez a cikk? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.