Salta a Cafayate -hoz: Pontosan hogyan kell elutazni Argentína északnyugati részén

A saját kerekei, amelyeket megnézni kell, az utazási szabadság, valamint a Salta környékén található régió a legjobb hely az út eléréséhez! 8 napig, valamint 7 éjszakát utaztunk Salta tartomány körül, valamint Jujuy -t a Bit Silver Chevy Classic -ban, valamint nincs semmi kiemelkedő dolgok, amelyeket meg lehet tenni ennek az utazásnak. Mit tettünk fel? Ellenőrizték, hogy felfedezzék…

Bármely út, amely a „bor” társul, nagyszerű, amit meg kell tenni?
1. nap: Salta Cafayate

Távolság: 191 kilométer a bérleti irodától a cafayate -ig

Útvonal: Highway 68

Időtartam: 11:00 indulás, 16:00 jelen van (5 óra, beleértve a megállást)

Útviszonyok: Jó. Kátrányozott út.

Főbb jellemzők: Farmország, homokkő formációk, Quebradas de Las Conchas Nemzeti Park

Miután kitöltöttük a végső bérleti dokumentumokat és elvégeztük a járműünket, elmentünk.

Piknik ebéddel, papír ütemtervvel (amely nem volt rendkívül részletes), valamint a bölcs telefonunkon található Google Maps alkalmazásunkkal, navigáltuk a módszerünket a városból.

A Salta -ból való vezetés poros, hektikus élmény volt, valamint kb. Egy órán keresztül nem érte el a „szép” tájat.

De amikor kimentünk a nyüzsgésből, valamint a nyüzsgésből, a terület természetes vonzerejét felfedték.

Az egy kis árnyalatú, amelyet találtunk, kiváló terület az út oldalának piknikéhez
A buja környezetbarát mezőgazdasági területekkel, valamint a tornyosító fákkal együtt vezettünk, mielőtt a topográfia sivatagi tájakba morfálódott, magas kaktuszokkal és egyenetlen hegyekkel. Félelmetes voltunk, és még a nagyszerű dolgokon sem mutattunk be! Amikor a Quebradas de Las Conchas Nemzeti Park bejáratára ütöttünk, rendszeresen húztuk át az autókat és a teherautót, hogy fényképeket készítsünk.

Ilyen kilátásokkal nem tudtunk segíteni magunknak a fényképezéshez való áthúzáshoz
Az egész terület lélegzetelállítóan festői volt.

Miután 141 kilométerre vezetettünk, a Quebradas de Las Conchas legszembetűnőbb helyén mutattunk be. Van néhány elsődleges homokkő képződmény, amelyet a turisták számára jelöltek, bár bár néztünk, majdnem elmulasztottuk az elsődleges formációt, az Ördög torkát (La Garganta del Diablo). Áthúztunk, hogy ellenőrizzük az ősi kő tátongó lyukat, ez hatalmas volt!

További jelentős helyek voltak az Obleisk, az amfiteátrum, a kastély, a varangy, valamint a Friar.

Az ördög torokképződése

Számunkra nem annyira az elsődleges kőzetképződményekről szól, hanem a környezetről.

Az egész utazás a Nemzeti Parkban másvilágú élmény volt. Teljesen elárasztottuk a rózsaszín, piros, lila, rozsda, valamint szürke színű Sziklás -hegység. A homokkő lejtők úgy tűnt, hogy morzsolódnának, ha rosszul nézzük rájuk, miközben a hegyek alakja és szerkezete nem hasonlított minden olyan típusúhoz, amelyet korábban láttunk.

A közúti utazás tele volt szép tájakkal
Körülbelül 20 kilométer maradt a Salta -tól a Cafayate -ig tartó meghajtónkban, és találkoztunk néhány nagy tölgyfa hordóval az út szélén. Ezenkívül az ellenőrzés után rájöttünk, hogy az egyikben állt egy hölgy, és hogy ez valóban egy kicsit az út mentén fehérbor bár!

Bizonyos kecskesajtot kaptunk (ebben a régióban nagyon kiemelkedő), valamint egy kóstoló pohár fehérborot a Finca La Punillából, mindegyik 50 pesóért (3,25 dollár). Ez volt a legelső bevezetésünk a Cafayate fehérbor -régiójába, amelyet számos szőlőültetvény, valamint pincészetek vesznek körül, valamint fehérboros rúdokkal.

Van egy hölgy a hordóban! Ez egy nagy pitstopot hozott létre kb. 20 percre a Cafayate -től
Lehet, hogy a Cafayate nem olyan széles körben ismert fehérbor -célpont, mint a Mendoza délen, ám ennek az északnyugati városnak gazdag talaja van, és magas színvonalú szőlőt hoz létre.

Volt egy olyan érzésünk, hogy tetszeni fogunk ez a terület, valamint 4 éjszakát foglaltak maguknak a Cafayate -ban, hogy pincészeteket láthassunk a városban, valamint a környező szőlőültetvényeket is.

Az első éjszaka tartózkodásunk a Sensational Patio de Cafayate Shop Hotelben volt. Az aszfalt autópálya kikapcsolása, valamint a betakarításra elkészített fehér szőlővel bélelt földút, az álomból volt valami. A vakítóan fehér Bodega El Esteco közvetlenül előttünk volt, miközben egy íves bejárat alatt sétált magának a szállodának.

A vakítóan fehér Bodega el Esteco üdvözölt minket, amikor megjelentünk a Patios de Cafayate -nál

Azt mondták nekünk, hogy a „Suite” szobába korszerűsítettünk. A frissítések soha nem szegények, és ahogy felmentünkA lépcsőn fülről fülre vigyorgottunk.

A lakosztályunk ajtaját kinyitva letette a hátizsákjainkat, és nem tudtuk elhinni a szemünket. A hely hatalmas volt! A kedves zuhanyzóhelynek volt egy jacuzzi kád, amely gyorsan 2 ember alakja lehet, volt egy lakóterület, valamint egy kényelmes king-size ágy.

Lenyűgöző lakosztályunk a Patios de Cafayate -nál – nem akartunk elmenni!

De a legfinomabb volt a kilátás a bit erkélyünkhöz vezető dupla ajtókból. Az alsó, valamint a szőlőültetvényekre, valamint a hegyekre néző medence kilátása megnehezítette a helyiség elhagyását. A szép bites antik érintések kitöltötték a lakosztályt, amelyek rendkívül illeszkedtek az eredeti tanyán, 1892 -től.

A kilátás a helyünkről fantasztikus volt!

A Shop Hotel karaktere és dekorációja kedves volt. Az egyetlen kérdés az volt, hogy csak egy éjszakát maradhatunk, mivel ezúttal az év körül teljesen lefoglalták őket! A szállodával, valamint pontosan, hogy pontosan milyen gyönyörű volt a beállítás, a földszinten vacsorára készítettük a módszerünket.

Egy pohár pezsgő fehérborral köszöntöttünk minket.

Frissítés, barátságos személyzet, valamint most egy ingyenes pohár bor? Nem tudott jobbat elérni! Vagy úgy gondoltuk.

Ez a patio de cafayate lenyűgöző beállítása, valamint a Bodega el Esteco – csodálatos!

Aznap este a helyszínen a La Rosa étteremben a legjobb steak volt, ami egész életemben volt. Martín séf felszolgált egy bordaszemet, amelyet vörös fehérbor malbec mártással pácoltak. Lédús volt, ó, olyan gyengéd, és tökéletesen fűszerezve. A húslap tetején ült egy kis darab hüvelyes vaj.

Oké, tehát ez a kép egy kissé homályos, de csak annyira eksztatikus voltam ebben a steakben, hogy nem tudtam tartani a kezem! Haha

Ez az éjszaka hasonlóan az első alkalommal, amikor Nick valaha is kipróbálta a SweetBreads -t, amit igazán élvezett. A séf rendszeresen jött körül, hogy megvizsgálja mindenki étkezését, és a szerverek rendkívül figyelmesek voltak.

Édes kenyér, valamint a Tempura garnélarák – izgalmas és ízletes kombináció!

A három program étkezéséből származó hasaival a rendkívüli napot egy visszarúgott Jacuzzi -vel lekerekítettük, mielőtt azonnal elindultunk a bolyhos ágyon. A közúti kirándulás 1. napján nehéz volt teteje.

Kattintson ide közvetlenül a Cafayate -tól Tilcara -ba való közúti utazásunk 2. részének ellenőrzéséhez, a Salt Flats & Purmamarca -ba való utazással!

Nézze meg a videót!

Nézze meg még sokkal több argentin videónkat itt!

Utazási tippek:

Az autóinkat és teherautóinkat kaktusz -bérleti díjjal, valamint napi 51,25 dollárral foglaltuk le, ez meglehetősen drága volt, ám Argentína tipikus költsége. És az volt, hogy a rugalmasság a külön -külön utazáshoz minden fillért megéri!

Még ha nem is dolgoznánk a Destino Argentínával, hosszabb ideig maradtunk volna a Patios de Cafayate -nál. Az űrköltségek 2 ember számára 136 dollár / éjszaka kezdődnek, beleértve egy svédasztalos reggelit, valamint arra gondolunk, hogy körülbelül 100 dollárt költöttünk egy éjszakára egy rendkívül alapvető helyiségért, ez kivételes érték.

Ha nem tartózkodik a Patios de Cafayate -ban, akkor ügyeljen arra, hogy legalább látja az éttermet. Az étel annyira nagyszerű, valamint körülbelül 15 dollár / elsődleges kurzus, rendkívül kedvezőtlen.

Hozzon létre egy piknik ebédet, hogy örömet szerezzen a cafayate módszerének, és ügyeljen arra, hogy elegendő ivóvíz legyen – ez végül is a sivatag.

A legszebb, ha reggel (de nem korán) elindul, mert késő délután a szél valóban felveszi a Quebradas -t.

Jelentős köszönet a Destino Argentínának, hogy felállítottuk éjszakai tartózkodásunkat a Patios de Cafayate-ban. Természetesen nagy köszönet a Patios de Cafayate személyzetének, aki a szállodában és az étteremben tartott minket, valamint azért, hogy tartózkodásunkat rendkívül felejthetetlenné tegyük.

Noha bloggerekként dolgoztunk az argentin idegenforgalmi testületgel, nem voltunk olyan módszerrel, amelyben nem befolyásoltuk, vagy azt mondtuk, hogy pozitív módon kell komponálnunk.

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.