Egy városi alvás, valamint egy nap az országban

Ez minden bizonnyal tavasszal itt, Sydney-ben. A város valóban megnyílik, az emberek kiszállnak, és még sokkal többet, valamint a dolgok kezdenek megtörténni. A Noodle Markets, az Oktoberfest, a Vörösbor Fesztiválok … Kiváló idő, hogy Sydney körül is tartózkodjunk.

Ezen a héten kint vagyunk, valamint a városi tartózkodással-a négy évszakot megvizsgáljuk-, valamint az országba tett kirándulást. Valójában Bowralban vagyunk, egy olyan városban, ahol nem jártam vissza 17 év alatt!

Reméljük, hogy örül az IG kiadásnak.

Jim & Christina x

Ez az ideális kezdet a tartózkodáshoz, itt, Sydney-ben. A kompon, valamint a Four Seasons Hotel felé tartunk. Az időjárási viszonyok melegek, és a vízen való kilépés olyan kedves módszer, hogy megünnepeljük a tavasz kezdetét ebben a városban.

Megvizsgáljuk, és élvezzük a csodálatos kilátást a 15. emeleten lévő helyünkről. Előre várjuk, hogy megadjuk Önnek a négy évszak teljes értékelését. Van néhány gyilkos felvételünk, valamint néhány figyelemre méltó javaslatunk arról, hogy a legjobban kiszabadítsuk ezt a csodálatos helyet, hogy Sydney -ben maradjunk.

Kicsit nézzük meg a színfalak mögött – a legtöbbet hozunk ki a buborékokból és a véleményünkből!

Vacsoraként a földszinten vagyunk a négy évszakban a Sydney új éttermi módjának konyhájában és bárjában. Annyira lenyűgözött vagyunk ez az étterem. A menü kortárs európai, valamint az otthoni eleje elsősorban az olaszokkal foglalkozik, ami kissé utazik Olaszország számára.

Az ételek azonban segítséget nyújtanak – a cukkini virágok, a marhahús -tartár, valamint a sashimi (nem pontosan ugyanazon a lemezen) való belépése határozottan lenyűgöző.

Sokkal több információnk lesz a többi tapasztalatunkról itt, a Mode -ban, az értékelésünkben. Tehát tartsa szemmel ezt.

Vacsora után a szomszédban vagyunk a gabona bárban. Már néhányszor jártunk a gabonafélékben – ez egy kiváló városi bár -, és ezúttal nem különbözik egymástól. Ezúttal azonban képesek vagyunk kielégíteni Roderick Boermát – az itt található bárkezelőt -, hogy itt beszéljünk a vegyes italokról.

Ez a Mr. Watson #2, valamint egy csodálatos ital, valamint egy olyan, amely valóban rezonál azzal, hogy ez a bár.

A Mode étteremhez hasonlóan a gabona nem érzi úgy, mintha egy jelentős világméretű szálloda része lenne. Korábban már a szállodai bárban jártam, és ez nem érzem magam. Itt van az autonómia -, valamint annak megértése, hogy mit keresnek a Sydneysiders egy hihetetlen bárban. Érdekes, hogy a gabonafélékbe érkező emberek többsége nem a vendégek a szállodában.

Hasonlóképpen sokkal többet fogunk beszélni a gabonafélékről a négy évszak közelgő értékelésében. Időközben ellenőrizze Roderick receptjét erre az ízletes vegyes italra.

Ma reggel kora reggel vagyunk, és a lehető legtöbbet hozjuk ki a szobánkból. Általában azon gondolkodtam, milyen érzés itt maradni a négy évszakban; Határozottan nem vagyok csalódott. Amellett, hogy ez volt az egyik legjobb tartózkodási lehetőség, amely Sydney-ben volt.

Valóban előre várjuk, hogy elhelyezzük a Four Seasons svédasztalos reggelit – rendkívül nagyszerű érzésem van erről!

Annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozza ki belőle, először egy étvágyat dolgozunk ki a kikötő körüli sétával. Ez a fény ma reggel teljesen látványos – valamint az opera otthona sem néz ki annyira szegénynek, ugye?

Ma este a Rosebery -nál vagyunk, hogy támogassuk társaink Nikki -jét, hogy a Styling You -tól, valamint a Beth -től a csecsemő Mac -től a Frankie4 lábbelit promóciós rendezvényükön. Nem igazán az én jelenetem, de kiváló látni ezt a két hihetetlen nőt.

A Romance asszony ragaszkodik ahhoz, hogy Frankie4 cipője rendkívül kényelmes, amire számítok, hogy nekik kell lennie: Podiatrista és Physioterapeuta fejleszti őket. A különbség az, hogy ők is kiválóan néznek ki. Nem olyasmi, amit általában kényelmes cipővel partneredel.

Ma reggel Mrs. Romance, anyja, valamint én is elindultunk az NSW déli hegyvidéki városába, hogy utolérjem néhány gyönyörű barátunkat.

A terület egyik legnagyobb kilátásából – telepítse a Gibraltári kilátást – az egész régióban láthatjuk. Hát nem gyönyörű? Kattintson ide vagy a képen egy nagyobb felvételhez, amelyet szintén készítettem.

Jó barátaink, Julia, valamint James (plusz kedves kis csecsemő fiatal fiú, Mo, valamint Julia anyukája) ebédre vitt minket. A régi malom-egy kávézó és szövetkezeti terület Bowralban, néhány figyelemre méltó étkezővel-mexikói, vietnami, gombócokkal-, valamint a város ezen részének aktiválásával.

James szintén azt mondja nekünk, hogy a kávézó itt a legjobb kávét szolgálja fel a városban.

A régi malom részeként a Plant Life egy kedves kertközpont – olyan típusú, mint a mexikói ételek kombi kisteherautójával is!

Ha bárhol a Bowral közelében tartózkodik, ügyeljen arra, hogy ellenőrizze ezt az étkezési helyet. Nem leszel DIzaklatott.

Ugyanígy vagyunk a városban, éppen időben, hogy megnézhessük a tulipán képernyőt a Corbett Gardens -ben. Sokkal több tulipán van itt, mint az egész Hollandia … valószínűleg. Nos, talán. Valójában ez nem igaz. Ugyanakkor nagyon sok tulipán van, és lenyűgöző. Ha a következő napokban eljut a Corbett Gardensbe, akkor továbbra is láthatja őket minden kedves dicsőségükben.

Ellenkező esetben várnia kell a következő évig!

Nos, mindez tőlünk származik a héten az IG kiadásban. Reméljük, hogy örülsz ennek. Hamarosan beszéljen veled még egyszer!