Grenada -ban dolgozik és él: frissítés a karibi térségről

Hogyan lehetséges, hogy több mint 2 hónapja visszatértünk Grenada -ba? Olyan érzés, hogy csak tegnap család körül volt minket a mexikói Manzanillo tengerparton. Az idő repül, de szerencsére úgy érezzük, mintha mindent megtennénk, amit akartunk (és még sok más), miközben Grenada -ban élünk.

Bérelünk lakásokat szerte a világon, és nagyon örülünk annak, hogy egy kicsit tartózkodunk, és megismerjük a meglátogatott célokat. Valahogy, anélkül, hogy még valóban is megpróbálnánk, Grenada valamilyen bázisunk lett.

Ha van egy dolog, amit megtanultunk, akkor az az, hogy amikor a dolgok simán folynak és a helyükre kerülnek, nincs értelme ellenállni. Ami az izgalmas híreimhez vezet:

Bérelünk otthont, és Grenadában élünk!

… Nos, egyébként egy ideig.

Volt egy lágy hely a Grenada számára, figyelembe véve azt a 2014-et, amikor először léptünk be ezen a vulkáni, dzsungelbolt-szigeten, és 2017 kivételével évente visszatértünk a házba, és a kedvtelésből tartott állatok egyszerre kb. 6 hónapig. A sziget nem mindenkinek szól, amire gondolom, de szeretjük a hiteles karibi hangulatot, az eredeti és barátságos embereket, és természetesen a szenzációs strandokat és a buja dzsungel belső tereit.

Idén februárban ingyenes hónapok tartózkodást kaptunk egy lenyűgöző luxusházban, kilátással a tengerre (nagylelkű barátainknak), és márciusban ingyenes bérleti díjat egy másik ház és kedvtelésből tartott állatok üléseinek köszönhetően más barátok használtak. tudni!

Lenyűgöző hely, ahol sétálhatunk Mia és Winslow, néhány bájos pooches, amelyet Pet Grenada -ban ültünk
Annak ellenére, hogy örülünk a ház ülésének és a bájos kutyák gondozásának, rájöttünk, hogy a saját magánterületünket akarjuk. Nem olyan hely, ahol mások élnek, kiegészítve a dekoráció ízlésével, a képeik a falon és a személyes tárgyaikkal.

☞ Lásd még: A megélhetési költségek Grenadában

Még akkor is, ha az Airbnb -en keresztül bérelünk, általában a lakások tele vannak a tulajdonos személyes tárgyaival, például a családi fotókkal és a szekrényben lévő ruhákkal vagy az ellenkezőjével – ritkán berendezettek. Ráadásul van egy nagy Airbnb szolgáltatási díj, amely felszámolódik ezen a platformon keresztül, és élveznie kell az Airbnb csalásokat.

Készen állunk a saját helyünk bérlésére. Valahol díszíthetjük, hogy szeretjük, és ahol nem kell aggódnunk, hogy mindent pontosan úgy tartson, ahogyan nekünk maradt.

Ráadásul készen állunk arra, hogy megpróbáljuk Grenada -ban élni anélkül, hogy kutyákkal gondoskodnánk.

A múltban otthonnak kellett lennünk ahhoz, hogy a családi háziállatok egy bizonyos időben (természetesen) táplálkozzanak és járjanak, ami általában arra késztett, hogy nem tudunk spontán lenni. Ha jól éreztük magunkat a barátokkal, úgy éreztük magunkat, hogy egy bárba megyünk, vagy úgy döntöttünk, hogy a nyugati partról szeretnénk élvezni a naplementét, akkor nem tudtunk állati kötelezettségvállalásaink miatt.

Tehát nagyon eksztatikusnak mondjuk, hogy lenyűgöző otthont találtunk a bérleti díjra, és nem lehetett boldogabb!

Költözés napja! Mindegyik tele van ételeinkkel és cuccaival a ház ülő munkájából, és készen áll a saját helyünkre való kicsomagolásra
☞ Lásd még: Mount Cinnamon Grenada: Luxus butik üdülőhely a karibi térségben

Nem csak az otthoni ízlésünk tökéletesen illeszkedik, hanem a tulajdonosok is barátok, és van egy megállapodásunk, amely mindannyiunk számára jól működik. Havonta fizetünk bérleti díjat, és ha úgy érezzük, hogy egy hónapig elindulunk Olaszországba, akkor csak azt mondjuk a tulajdonosoknak, csomagoljuk a dolgainkat és távozzon. Amikor visszatérni akarunk, hívást adunk nekik, és azt mondjuk, mikor fogunk visszatérni.

Ideális az óceánon, és buja növényzet veszi körül őket. A háznak van egy medencéje, egy nagy udvar, gyümölcsfákkal, privát mólóval, kültéri bárral és kényelmes bútorokkal, hogy visszarúgjanak, miközben kortyolgatnak. A kültéri terület meghívó, és fantasztikus hely a délutánok és esték eltöltésére.

Új nézetünk! Ez rendben lesz …
A belső mennyezeten lévő fehér fa gerendák és a konyhában lévő babakék szekrények a karibi / tengerparti ház hangulatát adják az otthonnak. Az összes színes, kézzel festett művészet a falakon Grenada -ból származik (vagy a közelben), és van még egy fa driftwood madár, amelyet a Pal Julia készített a Spare Art Stúdióban. A fonott és a bambusz bútorok tökéletesen illeszkednek ide, míg a keltezett csempézett padlók rusztikus varázst adnak neki.

Ez a bejárat. Szeretjük a mennyezetet és a fa bútorokat, valamint a színes művet. Látja a sodródó madarat?!

Még olyan messzire mentünk, hogy sokkal több kék fröccsenést adjunk a ház körül – kanapé párnák, kültéri székek, tányérok és tálak, teljes hosszúságú tükör és fehér borospoharak.

Meg tudod mondani, hogy izgatottak vagyunk?!

Ez a situAz ation nem lehetne sokkal legjobban a legjobb számunkra, és valóban hálásak vagyunk azért, hogy barátaink, akik bemutattak nekünk a ház tulajdonosai számára, akik viszont rendkívüli megállapodást adtak nekünk. Mindig figyelembe véve, hogy Grenada -ba érkeztünk, minden a helyére került, ami valóban megerősítette azt a tényt, hogy itt állunk egyelőre.

Szép reggeli kilátás új otthonunkból

Van egy járműünk

Ha van egy dolog, amire szüksége van Grenada -ban, akkor ez egy jármű. Lehet, hogy a sziget kicsi (19 kilométer hosszú, 34 kilométer széles), de mivel ez egy hegyvidéki ország, az utak nagyon szelesek, jelezve, hogy hosszú időbe telik, hogy délről északról eljuthassanak.

Vannak buszok (minibuszok), de nem kényelmesek, ne menjenek az összes „off praces” foltra, és általában minden alkalommal kockáztatnak életüket, amikor felszállsz…

Mindig volt egy autónk a kedvtelésből tartott állatok ülése során itt, a szigeten, ami fantasztikus módja volt számunkra, hogy kijuthassunk és felfedezzük a sok öböl, vízesés, dzsungel stb. , de a bérleti díjak nem pontosan olcsók.

☞ Lásd még: A legfrissebb útmutató az utazáshoz Grenada -hoz

A gépjárművel Grenada-ban van szükség ahhoz, hogy eljuthassunk az összes szeretett pályán, amelyet szeretünk

A legalacsonyabb ár, amelyet a szigeten lévő megfelelő bérleti társaságból találtunk, körülbelül 55 USD / nap. Tekintettel arra, hogy a múltban már sokszor vagyunk a szigeten, néhány Facebook -szerkesztés része vagyunk, és tudjuk, hogyan kell megkerülni ezt a magas költségeket. Az első hónapunkban itt egy kis SUV -t béreltünk egy grenadi nőtől 20 USD / napért, amely mindenki szerint hihetetlen üzlet volt.

Most, ehhez a folyó hónapban napi 13,30 USD-ért béreltünk autót, és megpróbálunk még jobb árat találni (mindkét ügylet az 1 hónapos+ hosszú bérleti díj alapján)

Fontosnak tartottuk az autó vásárlását itt, de a megszerzés költsége meglehetősen magas, és a szigeten való fenntartás ára még magasabb. Az alkatrészeket gyakran be kell importálni, a tengerből a só rozsdát okoz, az utak gyenge, oly gyakran felfüggesztések és csapágyak… és sokkal több kérdés könnyedén felmerül. Ráadásul biztosítást kell kapnunk a vételáron felül.

A bérlés a legjobb fogadásnak tűnik, még akkor is, ha pénzt takaríthatunk meg, ha inkább vásárolunk. Mindaddig, amíg van elég hely az autóban, hogy felvegye a barátokat és a „mi” kutyánkat, boldogok vagyunk. Azt is tudjuk, hogy sokat utazunk Grenadából, tehát a legjobb, ha vissza tudjuk adni autónkat, és nem fizethetünk érte, amíg hosszabb ideig távol vagyunk.

Dognded! Ki, hogy találjon egy túrát

„Healthed Up”

Az egyik legfontosabb aggodalmunk az utóbbi időben az volt, hogy nem ettünk jól, volt néhány fizikai problémája (például a hátam), és súlyt kaptunk. A világ utazása fantasztikus dolog, de gyakran úgy találtuk, hogy túlzottan engedjük magunkat az ételekben és az italokban, és nem végeztünk elegendő következetes testmozgást.

A Manzanillo utazásaink végén Nick a skálán lépett (nem tudtam elviselni)… és összehúzódott, amit a számok olvasnak. Az elmúlt évben Nick kb. 20 font nehezebb volt, mint szeretné, és ugyanaz nekem.

Miután a Scaled megerősítette, hogy igen, nem volt az optimális súlyán (azaz én sem voltam), úgy döntöttünk, hogy teszünk valamit. Nem vagyunk olyanok, akik túlzottan foglalkoznak olyan felületes dolgokkal, mint a derékvonalak és a súly … ez az egészségünk szempontjából szűken volt.

Egy hatalmas húgyat fogyasztva a Manzanillo -i El Vaquero Steakhouse -ban – abszolút túlzottan…

Amint megérkeztünk Grenadába, az egészségügyi tervünkkel kezdtük. Eleinte egy 2 hetes méregtelenítésre mentünk, ahol nem volt egyetlen csepp alkohol. Ezen idő alatt egészséges ételeket ettünk és sok túrázást folytattunk.

Jól éreztük magunkat, de még mindig nem volt elég.

A házban lévő konyha, amelyet a múlt hónapban kedvtelésből tartottunk, álom volt. Minden edénynek és készüléknek volt, amit el tudott képzelni, és teljes mértékben kihasználtuk ezt. A hatalmas hűtőszekrényt és a fagyasztót egészséges ételekkel és összetevőkkel készítettük a turmix étrendhez.

Teljesen hiányzik ez a konyha és a hatalmas hűtőszekrény – amelyet zöldségekkel, gyümölcsökkel, csirkével, tojással, joghurttal és mandula tejjel töltöttünk meg

Közel egy hónapig olyan diétát tartunk, amely ilyesmi néz ki:

Reggel – egy turmix nélküli mandulatej, spenót, banán, zab és néhány szamóca. Kávé. sok víz.

Délután – Smoothie az édességgelEd mandulatej, nem zsírtartalmú joghurt, spenót, gyümölcs (alma, papaya vagy bogyók). sok víz.

Délutáni snack-Nyers zöldségek, akár nem zsírtartalmú görög joghurt merülésével, gyógynövényekkel vagy Dijon mustárral. Vagy 2 keményen főtt tojás.

Vacsora – csirkemell zöldségekkel (zöldbab, saláta, tök, tök vagy cukkini). sok víz.

Nincs fehér rizs, burgonya, kenyér, tészta, finomított cukrok vagy üres szénhidrátok.

A turmix, a csirke, a zöldség diéta és a remekül érzés!

Adagméreteink (ideértve az alkoholos italok mennyiségét is, amelyet ivunk) jelentősen megváltoztak, és a testünknek egy ideig tartott ahhoz, hogy megszokja, hogy kevesebb kalóriát fogyasztunk, mivel korábban túl sokat vettünk. Ilyen módon történő étkezéskor automatikusan kiküszöböltük a feldolgozott és finomított ételeket, valamint az összes természetellenes cukrot.

☞ Útmutató a Grenada legjobb strandjaihoz

Körülbelül egy hónapig nagyon szigorúak voltunk a fenti étrendben, de most egy kicsit enyhébbé váltunk, mivel elmegyünk vacsorázni barátokkal, és megeszünk, ami a menüben elérhető. Nem akartuk „az a párba” válni, amelyet senki sem akarja meghívni!

Nagyon örülök, hogy elmondhatom, hogy Nick körülbelül 15 fontot veszített, tekintve, hogy Mexikó, és 10 fontot veszítettem, figyelembe véve, hogy elkezdtük a turmix diétát / egészséges táplálkozást (mivel nem tudtam elviselni, hogy Mexikóban a skálán kerüljek. “Nem tudom, mennyit veszítettem, amikor ezt figyelembe vettem!)

Mindketten rájönünk, hogy nem minden a számokról szól, de nem voltunk kényelmesek vagy örülünk annak, hogy enni és ivunk. Még mindig van néhány még sokkal több fontunk, de most nagyon jól érezzük magunkat, és azt tervezik, hogy tartsuk fenn.

A Grenada titkos foltjaira való túrázás abszolút segített a fogyásban

Munka célokat érünk el

Nem csak a pihenéshez és a fiatalításhoz kellett maradnunk a vásárlásban, hanem kétségbeesetten szükségünk volt arra, hogy munkánkat végezzünk a weboldalunkon. Volt néhány nagy projekt, amelyet el akartunk szállni a földről (amiről beszéltünk a Koh Samui -ban), de úgy tűnt, hogy nem volt időnk, miközben a búvárkodás Indonéziában búvárkodott, Ramen -t Japánban és margaritákat ivott. A mexikói tengerparton.

Az első hónapunk Grenada-ban a felzárkózásról szól. Válaszolva azokra az e -mailekre, amelyek 3 hétig (vagy hosszabb ideig) ültek a postaládánkban, és cikkeket írtak a közelmúltbeli utazásainkról és életmódunkról, új jövedelmi forrásokat hoztak létre, és gondoskodnak sok háttérképről szóló weboldalról, például a SEO -ról, a tervezési és a fogadási problémákról.

Annyira jó érzés, hogy elkapunk a munkába – bár nehéz ilyen hihetetlen kilátásokkal dolgozni!

A második hónap itt az, ahol valóban kiszolgáljuk a szolgálatot, és elkezdtük gondolkodni a projektekről, amelyeket a hátsó égőn végeztünk. Írtam néhány kritikus cikket, amelyre szükségünk volt, rengeteg színfalak mögött foglalkoztam, folyamatosan tartottam a közösségi média fiókjait, és néhány szabadúszó cikket kiszolgáltak ügyfeleink számára.

Ez idő alatt Nick egy „stúdióban” rejtett el, ahol egy ingyenes bloggömb összeállításán dolgozott. Ez az egyik legfontosabb dolog, amelyet be akartunk tölteni, és körülbelül egy hónap alatt filmet, szerkesztett és létrehozott egy 4 részes blog-képzési tanfolyamot, hanggal, videóval és médiával. Nagyon sok időt töltött az ötletgyűjtés előtt, és feltérképezte a tantervet, de hihetetlenül kb. 30 nap alatt összerakta.

Olyan sok ember van, aki megtanulja, hogyan indíthat utazási blogot weboldalunkról, és általában egy ingyenes e -könyvet adtunk el, hogy segítsünk a bloggereknek az ideális lábról. A video oktatóanyagok és a hallás meghallgatása azonban sokkal könnyebben érthetővé teszi a folyamatot. Most ezzel a kurzussal az új bloggerek megteszik