Hol lehet enni az Orange -ban, az NSW – Fiorini Ristorante Italiano

Orange, Új -Dél -Wales, az ételek paradicsomává válik.

Úgy tűnik, hogy minden apró fészer és kunyhó, és minden sarok körül van valaki, aki valami finom enni vagy inni készít.

Megtaláltuk ennek a csodálatos új trendnek a legkiválóbb megtestesülését, amikor a barátaink vacsoráztak minket a Fiorini Ristorante Italiano -ban. A Fibro Shacks legkeresettebb, az étterem narancssárga szélén található, és nem sokat kell megnézni.

Csak a barátaink ígéretei tartották az elvárásainkat.

Belül a dolgok is meglehetősen alacsonyaknak tűntek. Úgy értem, hogy otthonos volt, a székek kényelmesek voltak, az asztalok jól elhelyezkedtek. Még akkor is, ha nem a barátaink számára lenne, akkor csak egy szép otthoni stílusú olasz takarmányt vártunk volna.

A konyha, amelyet Patrizia Fiorini és Marina Fedeli tulajdonosok személyzetén dolgoznak, nyitott terv, és mindent megtekinthet, amikor kézművességüket dolgozják.

Az öreg országból származó két tehetséges római hölgy felépítette a menüiket, hogy kihasználják erősségeiket. Az élelmiszer nemcsak az olasz ételek legjobbját képviseli, hanem a legjobbat is a helyben megtalálható termékekből.

Filozófiájuk az, ha nem olyan friss, mint amilyen lehet, akkor nem szerepel a menüben. Nekem megfelel!

Tehát az intelligens, képzett szakácsok és a legfrissebb összetevők kombinációja azt jelenti, hogy a konyhából származó ételek kiválóak, de nem zsaroló.

Még a booze -t is meg is teheti! A dolgokat egy üveg vérfa rózsa elindította. Nagyon finom helyi csepp. A közelmúltban több rózsa ivottunk, mióta megtudtuk, hogy a hideg éghajlati csipkék nemcsak szárazak, hanem nagyon ízletesek is. Nem ezek a lolly-édes fejfájás bájitalok, akiket mindenki elvisz.

Aztán kijött az étel.

Megosztottunk néhány Calamari Frito egyik entrées -jét – a finom tészta könnyű és ropogós volt, a calamari pedig zamatos, puha és ízletes.

A másik egy fazék kagyló volt, fehérborban és vajszószban. A kagyló lédús és gyengéd volt, és a mártásnak lenyűgöző citromos lyukasztása volt, amely átvágta a vajat, és lehetővé tette a bor deglazációjának, hogy ízesítse az edényt.

A hálózathoz néhány dolgot választottunk – a spagetti alla frutti del Mare jó volt. Rengeteg tengeri ételt a keverékben és a tésztát Al dente -t ​​főzték, lenyűgöző olajjal és gyógynövénykötéssel.

Kaptunk egy borjúhús szelet is, béarnaise szósszal. A morzsolt borjúhús kiváló volt, a befejezés arany és ropogós volt. A béarnaise, amely nagyon könnyedén rosszul fordulhat, friss és ízletes volt.

Volt hely a desszertnek a végén? Valószínűleg nem volt, de egyébként is megrendeltünk. Abszolút balek vagyok egy jó házi zabaglionnak, amely tojássárgája, cukor és marsala bor, amelyet egy Bay Marie felett vertek meg.

Tökéletesen elkészített, a gazdag habos alkohol édesség a kanálhoz ragadt, és belülről melegített minket.

A barátaink olyan sűrű és gazdag csokoládétorta megrendelték, hogy Kardashian lehetett volna! Majdnem legyőzte a barátainkat. Majdnem!

Ahogy elhagytuk az éttermet, amely még mindig 10.30 -kor tele volt, ezt a kis drágakövet különítettük el a visszatérési látogatáshoz. És alig várhatjuk meg, hogy visszatérjünk.

Nyissa meg a szombat-vasárnap délután 15:00 péntek 18:00-más szóval pénteki vacsora, szombat ebéd és vacsora, valamint vasárnapi ebéd.

Fiorini Ristorante Italiano
816 Canobolas Road
Narancssárga 2800
NSW
Tel: (02) 6365 3863

Az étterem foglalásokat vesz igénybe, és a korlátozott nyitvatartási idő miatt azt javasolják, hogy tartson egy asztalt idő előtt.

Volt egy fantasztikus étkezés az NSW -ben, Narancsban? Mondja el nekünk, hol a megjegyzésekben!