Gombócok, lovak és születésnapi partik

Egy újabb fényes, de fagyos téli hete ment itt Sydney -ben. Ezen a héten melegen tartottuk azáltal, hogy elfoglaltunk a barátokkal való felzárkózással, a macska ülő (mint egy barátja, hogy egy barátja macskája nem ült az egyiken), a lehető legtöbbet hozta ki a kritikus nemzetközi ünnepségből, és visszatérjen a természettel.

Itt van a hétünk lebontása az Instagram-on. Remélem, neked is jó volt. x

Ma este végre megkaptuk a lehetőséget, hogy felzárkóztuk a jó barátainkat, Sam és David -t a Theannoyedthyroid.com -ból. Mint csak a megfelelő, úgy döntöttünk, hogy a gombócokat választjuk a városban nagyon szeretett helyünkön-a Pitt St.-i Seabay-nál semmi sem képezhető ebben a kis étkezőben, de az itt szolgált ételek félelmetes.

Soha nem csalódást okoz, a gombóc mindig finom, a ropogós sertéshúsnak mindig szükség van, és a padlizsán és a paprika étel annyira tele van ízével és csodálatos textúrájával.

Nagyon élvezzük a héten az extra társaságot. Barátunk lenyűgöző kis macskája, Kismet velünk marad. Nagyon szórakoztató és annyira imádnivalóan aranyos … de nem olyan jó a termelékenységünkhöz. Romance asszonynak itt van néhány problémája a gépelési sebességével kapcsolatban.

Olyan hideg van ma, hogy mélyen át kellett ásnunk, hogy átjuthassunk rajta. Szerencsére Capri -ba érkező álom kirándulásunk soha nem messze van a fejünktől. Ez a kilátás a sziklákra a kristálytiszta vízbe csak fenséges.

Mint sok jó dolog esetében, a Capri egyik fényképe soha nem elég. Ez volt az út, amelyet egy csodálatos kis tengerpartra vittünk az alacsony kulcsú csillogás egyik legkülönlegesebb példájára.

Egy kis étterem a sziklákon, lefelé nézve egy csónak rámpára és egy privát strandra. A rákot, a homárt, a friss halat és a kivételes kis fehérbor -listát szolgálják fel. Ha itt vacsorázol, akkor a privát strandra is megengedett. Dupla bónusz!

A mai nap sok döntő nap van. Nemzetközi sörnap van!

Ez azt jelzi, hogy csak egy dolgot kell tenni: egy kirándulás a Surry Hills -i Royal Albertbe, hogy kipróbálhassa a csodálatos söröket, amelyek jelenleg csapkodnak. A pillanatban rettenetes hegyi kecske -sör -szivattyúzásuk van, tehát ne hagyja ki.

Úgy döntöttem, hogy a pár szemüveg, amely a nevetségesen jó royale -val a sajttal (fűszeres!) Burger nem volt elég, tehát van néhány elvihetőségem. A Modus Operandi Brewery egy speciális konzervkészítőt adományozott a Royal Albertnek. Ez azt jelzi, hogy megvásárolhatja a TAP -on látott bármely sör egyik ilyen túlméretezett dobozát, és lezárják, hogy örömmel fogadja a saját otthonát! Zseni!

A kannák 950 ml körül vannak, és ez tele van hegyi kecskével a Dawn Black IPA előtt. nagyon jó!

Ma reggel a Romance asszony és én a Centennial Parklands Lovas Központban vagyunk, hogy repedjenek a lovagláskor. Ez a film elindításának része a leghosszabb utazás, amelyen a 20th Century Fox -nál dolgozunk, és jelezte, hogy lehetőségünk van itt találkozni a bájos Molly -val.

Molly a Sydney Horse része, amelynek csodálatos programja van minden készség és tapasztalati szintű emberek számára. Először is eljuthat a mechanikus és elektronikus lovakon, hogy először megragadja az alapokat. De Molly egy nagyon szelíd ló, és a Romance asszony biztosan új barátot készített.

Ma este egy születésnapi partira indulunk. A naplemente az Anzac -hídon keresztül csak meglepő, és csak sikerül egy lövést kapnom az Uber -sofőr eléggé grubby szélvédőjén keresztül.

A születésnapi partira, amelyre rámutattam, a ripstickandcake.com és az anyja is. Ez egy kombinált erőfeszítés, amely két dolgot jelez. Kettős segítséget nyújtó vendégek a partin, és a sütemény kettős segítése!

A Steph és családja elterjedése ezt a dolgot felvetette. Ez Steph fotója a sajt asztalról (igen, egy egész asztal csak a sajthoz), ami sokkal jobb, mint a miénk.

Szóval milyen volt a hete és a hétvégéd? Mit csináltál? Mondja el nekünk a megjegyzésekben!

Romance úr és asszony képei Instagram segítségével: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R asszony Insta -fiókja és természetesen @angrybastard!