Bariloche, Argentína: Az első megállónk a tó kerületben

a gleccserekből és a havazott hegyekből a tavakig és a dombokig észak felé költözöttünk Argentína déli Patagóniából, és elindultunk a tóvidékbe. Ideje volt megnézni, mit kínálhat Patagonia északi részén.

A buszos út brutális volt. Nem mintha túlságosan kényelmetlen lenne, de hosszú volt… és sokáig azt sugallom.

Ne hagyja ki az utazási javaslatainkat és az utazási videókat a bejegyzés végén!

A Marga busz az egyetlen, amely El Chaltén -től Bariloche -ig megy
9:00 óráig felszálltunk az El Chaltén -ben, és 26 órával később érkeztünk Bariloche -ba. Most általában nem panaszkodnánk az argentínai buszokra. Hihetetlen 18 órás utazásunk volt az Andes -i Mar -on a Cafayate -től a Mendoza -ig, széles bőr ülésekkel (amely az út 3/4 -je), a Films és a Red Wine Bingo játék!

Ez a busz volt a teljes ellenkezője. Az ülések keskenyek voltak és ruhák, alig begyűjtöttek, és volt egy fémrúd a hátamba. Nem adtak takarót vagy párnát, a busz régi volt, nem voltak olyan filmek, amelyek segítenek megölni az időt, és a busz csak egyszer állt le az ételek céljából, és csak kétszer engedték, hogy nyújtsuk a lábunkat.

Ezt az egy étkezést nekünk adták nekünk a buszos út során – elhoztuk a saját curry- és rizs vacsoráinkat, de amikor kinyitottuk őket, rájöttünk, hogy rosszul mentek!
De azt hiszem, nem kellett volna panaszkodnom, mivel ez a közismert RUTA 41 régen volt a kavicsos és a dombos utak különböző szakaszai, és az utazást csak a „félelmetes” -nek próbálták megtenni. Manapság csak kb. 70 kilométert nem tartottak be – bár a meghajtó során heves esőzések voltak, és gyakorlatilag sárba ragadtunk.

Függetlenül attól, hogy elviseltük a buszos utazást, a Bariloche -ba érkezve érdemessé tette az utazást.

Hallottuk, hogy a Bariloche hasonlóságokkal rendelkezik Európával, és azt még „Little Svájcnak” is nevezik, és hamarosan rájöttünk, miért. A városközpontot bélelő üzletek közül számos alpesi faházban volt, fából és kővel, és a város sokkal inkább európai érzés volt, nem pedig a dél -amerikai. Mindemellett különféle csokoládéüzletek és fondue éttermek voltak, amelyek az utcákat bélelték!

Egy város az Alpokban? Nem, Argentína
Miután végzett kutatást és megkérdeztük, kiderült, hogy Bariloche -t valójában egy olyan bolt körül fejlesztették ki, amelyet egy Carlos Wiederhold nevű német bevándorló nyitott meg.

Átutazott az Andokon Chile -ből, és felállított egy kis üzletet a mai Bariloche -ban. 1895-re a kis települést az osztrák, Szlovéniából és Németországból származó németül beszélő bevándorlók foglalták el. Az 1930 -as évekre a várost átalakították és átalakították, hogy sokkal inkább az Alpokban, nem pedig Patagonia városának tűnnek.

Az egyik a Bariloche -i sok, számos csokoládé üzlet közül
Maga a város elég jó volt, de itt voltunk a környező természetért. És ha megnézi a tókerületi térképet, akkor tudni fogja, miért! Mivel az Andok -hegység uralja Chile és Argentína, 7 tavak felfedezését és korlátlan kültéri tevékenységeit, ez a terület az egyik legfestményesebb és legnépszerűbb úticél az Argentínába utazók számára.

Autó bérelése Bariloche -ban

Messze a tóvidék felfedezésének legjobb módja a saját járművével való függetlenül. Béreltünk egy autót Hertz Argentínából, és elindultunk, hogy megnézhessük a közeli tavak, hegyek és erdők egy részét, és remélhetőleg túrázhassunk.

Elolvastuk a közeli Circuito Chico területet, amely csaknem fél órás autóútra volt Bariloche -tól, és úgy döntött, hogy ez lesz az első állomásunk. A terület kezelésének nagyszerű módja az, ha a jól ismert Llao Llao üdülőhelyen indul, és onnan rövid kirándulásokra indul.

Csodálva a kilátást az Arrayan gyalogútvonalán lévő kilátóhelyen
A Sendero de los Arrayanes (Arrayan sétánya) könnyű, békés és gyönyörű. Sétáltunk az erdőn, a vad szedős bokrok mellett (és ettünk néhányat!), Mielőtt eljutottunk a Nyugat -Moreno -tóhoz, kilátással az andákra. Itt sétáltunk a part mentén, hogy oly módon, ültünk és örüljünk a kilátásnak.

Folytatva tovább vezettük az egész áramkört, amely különféle strandok és nézőpontok mentén haladt át. Van még néhány dinoszaurusz múzeum az út mentén, kézműves sörfőzde és egy svájci falu.

Egy szép nap egy túrára
A Circuit meghajtó vége felé átléptünk egy kis hídot, amely elválasztotta a Moreno -tót és a Moreno -tót. A nyugatra nézve szeles volt, és a víz hullámos volt, keletre nézett, a víz nyugodt volt, és egy kis töltés miatt nem volt szél.

Ez volt az ideális strand a piknik ebédünkhöz.

A 8 napos TRAz EK -ban a Torres del Paine -ban egy rendetlen készlet körül vittünk, egy kis zsebkűzhely és egy kis tartály üzemanyaggal. Felállítottuk, főztünk egy kis vizet a tésztahoz, és örültünk egy spagetti ebédnek, salátával és csokoládéval.

A Moreno East Lake ideális hely volt egy piknikhez

Egy édes kutyát kivéve, senki sem volt ezen a tengerparton. A gyönyörű kilátás nyílik a Lago P. Moreno Este -re (Moreno -tó keletre).

A különféle gyalogos pályák, gyönyörű kilátó pontok és látványos természet miatt a tó kerületének ezt a területét kötelező látni. Béreljen autót, csomagoljon be egy ebédet és örüljön a napon.

Még 6 napig volt a bérautónk, nézd meg ezeket az üzeneteket a közúti utazásunkból:

Argentína Lake District: közúti kirándulás a nyaraláshoz La Angostura és San Martín de Los Andes

Légyhorgászat az argentin Patagonian Lake District -ben

Lenyűgöző kilátás mindenki magunkra a Circuito Chico Trail -en

Hol maradjunk Bariloche -ban

Panamericano szálloda

Megérkeztünk a Panamericano Hotelbe, és bár illatosultunk, néztünk, és úgy éreztük, mintha 26 órán keresztül busszal vagyunk, a szellemünket felemeltük, amikor azt mondták, hogy a Penthouse lakosztályra korszerűsítettünk!

Pontosan erre volt szükségünk a Bariloche -i hosszú út után. A szoba hatalmas volt, kényelmes king-size ággyal, egy kis ülősarokkal kandallóval és erkélyen, amely tökéletes kilátással rendelkezik a Nahuel Huapi-tóra és az Andok-hegyekre a nyugatra.

Nézd meg ezt a nézetet! Sok időt töltöttünk ezen a fedélzeten
Ha van egy dolog, amit az argentin jól csinál, a reggeli (és a steak és a bor…), és itt, a Panamericano -nál, a reggeli pontosan olyan volt, mint amilyen megismerkedtünk és szeretnénk ebben az országban. Az egyik szakasz sokféle édességet biztosított, a hatalmas asztalnál a gyümölcs, a joghurt, a sajt és a granola volt, míg a végén néhány fémtartály volt, tele burgonyával, tojással és hússal.

A legjobb reggeli elterjedt valaha!
A reggeli terjedése hatalmas volt, és volt a legjobb, amit eddig láttunk argentin utazásaink során. A mellékelt bárban az üdvözlő ital is jó érintés volt.

Kattintson ide a szobaárak összehasonlításához, és tekintse meg a Panamericano Hotel véleményét.

Szobánk a Panamericano Hotelben

Alma Del Lago Suites és Spa

Ez volt a második szálloda, ahol 3 éjszakát töltöttünk, és nem voltunk csalódottak. Az itt alkalmazott személyzet rendkívül barátságos volt-kinyomtatva azokat a fájlokat, amelyekre szükségünk volt, segítve az utasításokat, és lehetővé téve számunkra, hogy a szobánkban maradjunk egy késői kijelentkezéshez 17:00 órakor-, amit úgy gondolunk, hogy sokkal több szállodát kell kínálnunk!

A késői kijelentkezésnek köszönhetően sikerült elvégezni néhány szükséges munkát

A szobánkban itt volt king-size ágy, egy nagy mellékhelyiség, jó káddal és egy kis asztal székekkel. A csillogó Nahuel Huapi -tó és a Cerro Catedral -hegy akadálytalan kilátása az ablakunkból a torta jegesedése volt.

Minden reggel egy nagy reggeli terjedést szolgáltak fel az étteremben, és a beállítás látványos volt.

Ez a szoba nagyon kényelmes volt!
A szobák és a személyzet hihetetlenek voltak, és további funkcióként teljesen ingyenes hozzáférést kaptunk a gyógyfürdőhöz. Felfüggesztettük a köpenyt, és minden nap fúvókákkal fúvókákkal vettük fel a forró medencében. Nagyon örülünk az Alma Del Lago -ban való tartózkodásunknak.

Kattintson ide a szobaárak összehasonlításához, és lásd az Alma del Lago véleményét.

Csodálatos volt az Alma del Lago -i medspa! Nézd meg ezeket a nézeteket

Hol lehet enni Bariloche -ban

Mint az egész Argentínában, vegye figyelembe, hogy a vacsora 8:00 órától kezdődik, és az éttermek általában csak akkor nyílik meg. Valójában a turistákkal veszik körül, ha úgy dönt, hogy 8:00 órakor étkezik, az argentinok étkezésével 22:00 körül.

Alto El Fuego

A Bariloche -ba való utazásáig a legjobb steak, ami valaha volt, a Patios de Cafayate étteremben volt, de most, hogy most 4 steaket evett az Alto El Fuego étteremben, új kedvencem van!

Ez a kis étterem 8:00 órától a bezárásig 8:00 órától zümmögött az ügyfelekkel. A tökéletesen elkészített bordaszem -steak (Ojo de Biefe) étkeztünk, a burgonyapürével és a vegyes zöldség saláták oldalával. Az adagok hatalmasok voltak, a szolgáltatás első osztályú volt, és az árak is jók voltak.

A legjobb steak valaha
Bennfentes tipp: 3/4 adag van of A menüben minden, annak ellenére, hogy nincs felsorolva. Ha megvásárolja a „kicsi” steak vagy bárány, vagy oldalak, akkor még mindig elegendő étel lesz ahhoz, hogy kitöltse… és az ár kevesebb. A bárány kis része 220 pesó (14,25 USD), a Rib Eye 220 pesó (14,25 USD), és egy kis oldala a burgonyapürével és a vegyes zöld saláta 55 pesos (3,60 USD). Egy üveg vörösbor körülbelül 300 pesó (20,00 USD).

Érdemes enni ebben az étteremben, legalább egyszer tartózkodása alatt.

LA 10 Empanadas

Valamit egy kicsit olcsóbb, és egy nagyszerű snackért a közúti kiránduláson nézd meg ezt az Empanada helyet. Különböző típusok közül választhat, és mindegyik 25 pesóba kerül (1,60 dollár).

Ren

Ez a vegetáriánus étterem svédasztalos ételstílusot kínál, és az ár a súlyon alapul. Az étel itt jó volt, és jó hely volt, ha nem húsz ételeket keres. Egy nagy tartály, és egy kisebb tartály 200 pesóba (12,80 dollár) kerül.

Utcai istálló

A hétvégén a fő közterületen egy ember 40–50 pesóért szolgált fel a Churrasco szendvicseket és a hamburgert a BBQ -ból (2,60 – 3,23 dollár).

Ennek az utcai eladónak jó ételei voltak jó áron

Továbblépve Bariloche -ból

Maga Bariloche elég jó volt, és van néhány dolog, hogy néhány napig elfoglalt legyen. De a tóvidék valódi csillaga a környező vadon és a tóoldali városok. Miután sétált a gyalogos utcákon, lazított a szállodánk gyógyfürdőjében, látta a közeli tavak varázsa és túl sok steak étkezését, ideje volt áthelyezni, és megnézni, hogy mi volt az argentínai tóvidék többi része.

Nézze meg a Lake District utazási videóit!

Utazási tippek:

Hacsak nincs saját járműve, vagy el Calafate -ból érkezik, ahol van repülőtér, az egyetlen lehetőség az El Chaltén -től busszal. A költség 2 040 pesos (130 USD). Hozz magaddal ételt és vizet.

A buszpályaudvarról a városba egy taxi körülbelül 100 pesos (6,50 dollár), és a mérőt fogják használni.

A Bariloche -ból a közeli falvakba való áttéréshez javasoljuk, hogy béreljen autót, tartózkodjon a falvakban, vagy menjen egynapos kirándulásra. Ha az autó túl drága az Ön számára, fontolja meg a költségek megosztását új barátokkal! A Hertz Bariloche -nál a bérautók napi körülbelül 50 dollárt választanak (napi 65 dollárt fizetettünk Saltaban!).

Bariloche -tól Buenos Aires -ig repülhet, vagy 26 órán át busszal indulhat. Gyakran lesznek kedvezmények, ha az állomáson és készpénzben vásárolja meg a buszjegyét. Az egyik jegy 1670 pesó (108 dollár), de mivel a jegyért készpénzben fizettük az állomáson, 500 peso (32,50 dollár) kedvezményt kaptunk minden jegyért.

Nézze meg itt Argentína videóinkat!

Nagy köszönet a Destino Argentína csapatának, hogy megszervezte a szállásunkat és a bérautónkat Bariloche -ban való tartózkodásunk során! Nem kell pozitív véleményeket kínálnunk, és mint mindig ezen a weboldalon, minden vélemény továbbra is a saját.

Tetszik? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.